گیر کردن خرمای کبکاب توکلی در گلوی کودک منجر به خفگی او شد!!

خرما برای مدت طولانی دوام می آورد – و حتی اگر آنها را به درستی ذخیره کنید، طولانی تر است.

در یک ظرف دربسته در یخچال، آنها را برای هفته‌ها قبل از شروع شکر کردن نگه می‌دارند، و در فریزر می‌توانید همان دسته را تا یک سال دوباره ببینید.

از آنجایی که خرمای کبکاب توکلی حاوی قند طبیعی بسیار زیادی است، هرگز به طور کامل یخ نمی‌زند، به این معنی که بافت آن‌ها با وجود نگهداری طولانی مدت در سردخانه آسیب نخواهد دید.

چند دقیقه در دمای اتاق آنها را به حالت جویدنی اولیه خود باز می گرداند.

هنگامی که خرماها را در آشپزخانه خود داشته باشید، متوجه خواهید شد که آنها در هر چیزی که درست می کنید ظاهر می شوند.

شیرینی خاکی و بافت نرم آنها باعث شده است که تقریباً برای هر چیزی افزوده شود.

خرما

در انتهای طیف شیرین، از خرما برای پر کردن نان های چسبناک، در پودینگ تافی چسبنده، یا غذای فرآوری شده به انواع خوراکی های دو لقمه ای استفاده کنید که از جشن (خاجور لادو، معروف به توپ های خرما پسته ساخته شده برای دیوالی) تا کاربردی ( فیتنس بلاگر انرژی گاز می گیرد).

در آشپزی خوش طعم، خرما شیرینی دلپذیری را در کرفس ترد که در کنار ماهی سالمون خوش ادویه سرو می شود، یا به عنوان یک غذای لذیذ در بالای فیله گوشت خوک ارائه می کند.

خرماهای بسته بندی شده با بیکن یک میان وعده کلاسیک با نمک و شیرین است، اما می توانید نسخه گیاهی آن را با جعفری (به طور جدی) درست کنید و هیچ یک از طعم قانع کننده آن را از دست ندهید.

آشپزی با خرما نیز به معنای بازی با بافت آن است. میوه های معمولاً نرم بسته به نحوه استفاده از آنها می توانند کاراملی شوند، زغال کنند و حتی به سس تبدیل شوند.

خرماهای سیاه شده را در تابه داغ برای سرو با سبزیجات ریشه دار، بریان شده زیر مرغ تند در چدن و ​​سرخ شده در روغن زیتون برای سرو با بستنی امتحان کنید.

در نهایت، یک نکته آسان و سریع برای قرار ملاقات: چند عدد را در اسموتی صبحگاهی یا شیک مخصوص خود بریزید تا شیرینی طبیعی و کاراملی به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *