نمایندگی انواع هود آشپزخانه ایرانی بیمکث

انواع متفاوت هود آشپزخانه در ایران ساخته می شود که یکی از بهترین این مارک ها هود بیمکث است. این محصول با بهترین قیمت در نمایندگی ها عرضه می شود.
انواع متفاوت هود در ایران ساخته می شود. برندهایی مانند اخوان، استیل البرز، بیمکث و… جزء هودهای ایرانی بسیار با کیفیت می باشند. با بودن این برندهای معتبر دیگر نیاز به استفاده از مارکهای خارجی نیست. هر کس با توجه به آشپزخانه و نیازی که دارد می تواند از انواع سایزهای مختلف هودهای ایرانی استفاده کند.

هود بیمکث زیر کابینتی

هود بیمکث مدل زیر کابینتی، همانطور که از نام این محصول مشخص است این هود دقیقا در قسمت زیرین کابینت های بالایی نصب می شود و زیر آن اجاق گاز قرار می گیرند معمولا سایز اجاق گاز را با اندازه هود برابر می گیرند. ظاهر این هودها بسیار زیبا و مدرن است و برای هر دکوراسیونی مناسب می باشد. هود بیمکث، قدرت مکش بالایی دارد و می تواند تمام بوهای ناخوشایند را در کمترین زمان ممکن از بین ببرد. مصرف انرژی این مدل هود کم است و صدای آن به هیچ وجه آزار دهنده نیست. هود آشپزخانه بیمکث در انواع و سایزهای متفاوت طراحی و تولید می شود. عملیات تهویه هوا توسط این مدل هودها بسیار عالی انجام می شود.

هود ایرانی بیمکث با طراحی بروز و تکنولوژی بالایی که دارد در فروشگاه های معتبر کشور با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش عرضه می شود. البته در کنار این سیستم ها مدل های دیگر ایرانی و خارجی وجود دارند ولی بهتر است از محصولاتی استفاده کنیم که توسط متخصصان داخلی ساخته شده است. انواع هود ایرانی با قیمتهای بسیار عالی و مناسب فروخته می شود.
منبع: بازار لوازم خانگی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *