مرسدس بنزی که با حنا هندی عمده رنگ شده است

قبل از استفاده از حنا، موها باید با شامپوی قوی (با sls، sles) شسته شوند تا موها از تمام ناخالصی ها و سیلیکون ها پاک شوند.

حنا هندی عمده را باید در یک کاسه ریخته، آب مقطر را بریزید تا قوام پودینگ به دست آید.

آب می تواند سرد یا گرم باشد، دما نباید از 80 درجه سانتیگراد تجاوز کند.

اگر می خواهید آب داخل کتری را گرم کنید، از قبل آن را رسوب زدایی کنید، دقت کنید که در آن رسوب نباشد یا آب را در قابلمه تمیزی گرم کنید تا مواد معدنی وارد آب نشوند.

ممکن است در ابتدا توده ها ظاهر شوند.

این طبیعی است، می‌توانید رب را برای چند ساعت (6 تا 12 ساعت) در جای گرم، در یخچال یا فریزر بگذارید و پس از این مدت، گلوله‌ها پس از مخلوط شدن از بین بروند.

همچنین می توانید خمیر را مخلوط کنید تا سریعتر از شر توده ها خلاص شوید.

حنا هندی عمده

اگر می خواهید حنا را با نیل مخلوط کنید – حتما آن را کنار بگذارید.

مانند هر گیاه دیگری، پس از چنین رنگ آمیزی، مو ممکن است به طور موقت خشک شود، این نیز طبیعی است، این نشانه آسیب مو نیست.

برای جلوگیری از خشک شدن بیش از حد مو در حین رنگ کردن، خمیر را می توان نه با آب مقطر به تنهایی، بلکه با لجن بذر کتان که با آب مقطر پخته شده و با پودر شنبلیله (برای رشد و حجم دهی عالی) پاشیده شده مخلوط کرد که خاصیت مرطوب کنندگی نیز دارد.

ما از 3 تا 12 ساعت روی سر نگه می داریم، هر چه بیشتر حنا روی سر داشته باشیم، رنگ بیشتر به موهای ما نفوذ می کند و اثر رنگ بهتر و قوی تر می شود – قرمز یا قهوه ای تر می شود.

به نظر من بهتر است با حنا بخوابید، سپس می توانید چند ساعت یا چند ساعت با آن دراز بکشید و چیزی ما را آزار ندهد یا نشت کند و زمانی که آن را در طول روز می پوشید ممکن است متفاوت باشد.

از آنجایی که پودر گیاهی است، پس از استفاده، یک کلاه فویل، کیسه پلاستیکی قرار دهید یا سر خود را با فیلم بپیچید تا خمیر خشک نشود (هنگام خشک شدن لک نشود).

بهتر است یک کلاه کهنه روی سرتان بگذارید تا حنا گرم شود، زیرا در این صورت موهایتان را بهتر رنگ می کند.

خمیر باید به خوبی با جریان قوی از مقدار زیادی آب شستشو شود.

شستشو با شامپو و استفاده از نرم کننده می تواند از اکسیداسیون رنگ جلوگیری کند، بنابراین با شستشوی بعدی 48 ساعت صبر کنید، مگر اینکه اثر رنگ فعلی شما را راضی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *