فواید رشته ماکارونی را بدانید

اگر شما فردی مراقب سلامتی هستید که به اندازه من از یک کاسه پاستا خوب لذت می برید، احتمالاً تا به حال در مورد انواع مختلف ماکارونی  و رشته سوپ که چیز دیگری را جایگزین گندم دوروم می کنند، شنیده اید.

ماکارونی اسفناج، ماکارونی لوبیا، ماکارونی نخودچی و رشته پلویی سبوس دار وجود دارد. یکی از مواردی که ممکن است بخواهید واقعاً در نظر بگیرید، ماکارونی عدس قرمز است. فواید ماکارونی عدس قرمز در مقایسه با ماکارونی معمولی به قدری زیاد است که بی‌معنی است. انجام این تنظیم جزئی در رژیم غذایی ارزشش را دارد.

پاستا عدس قرمز
ماکارونی عدس قرمز مانند هر پاستا دیگری است، تنها با یک تفاوت بزرگ – مواد تشکیل دهنده برای تهیه آن.

ماکارونی عدس قرمز

ماکارونی به طور سنتی از خمیر بدون خمیر مایه ای متشکل از آرد گندم دوروم تهیه می شود که معمولاً با آب و/یا تخم مرغ مخلوط می شود. با این حال، لازم نیست از گندم دوروم برای تهیه ماکارونی استفاده کنید، می توانید از مواد دیگری مانند عدس استفاده کنید.

عدس سبزیجات کوچک خوراکی عدسی شکلی است که به عنوان حبوبات شناخته می شوند و جایگزین بسیار خوبی برای گندم دوروم هستند زیرا فواید آن برای سلامتی فراوان است.

فواید عدس
افزودن عدس به رژیم غذایی شما می تواند با کمک مقادیر قابل توجهی از مواد مغذی که در غیر این صورت ممکن است از دست داده باشید، برای شما مفید باشد.

فیبر

به نظر می رسد افرادی که فیبر رژیمی دریافت می کنند به میزان قابل توجهی در خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب، سکته مغزی، فشار خون بالا، دیابت، چاقی و برخی بیماری های گوارشی قرار دارند.

عدس منبع عالی فیبر است و فقط یک فنجان عدس قرمز 16 گرم از آن را بسته بندی می کند!

پتاسیم
در سال 2010، کمیته مشورتی دستورالعمل های غذایی برای آمریکایی ها به این نتیجه رسید که شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ارتباط بین مصرف پتاسیم و کاهش فشار خون در بزرگسالان وجود دارد که بر خطر سکته مغزی و بیماری عروق کرونر قلب تأثیر می گذارد.

رژیم های مدرن غربی معمولاً فاقد پتاسیم هستند و اتفاقاً عدس یکی از بالاترین منابع پتاسیم رژیمی است! فقط یک فنجان عدس قرمز پخته شده می تواند تقریباً 731 میلی گرم پتاسیم برای شما فراهم کند!

پروتئین
مزایای افزودن پروتئین به رژیم غذایی شما بسیار زیاد است و پروتئین مسئول ترمیم بافت در بدن است، می تواند به افزایش توده عضلانی و قدرت کمک کند، می تواند اشتهای شما را کاهش دهد و متابولیسم شما را افزایش دهد که در رشته سوپ ورمیشل یافت می شود.

اگر از یک رژیم غذایی گیاهی پیروی می کنید که اکثر (یا همه) محصولات حیوانی را حذف می کند، ممکن است شناسایی غذاهایی که می توانند مقادیر کافی پروتئین را در اختیار شما قرار دهند دشوار باشد.

اینجاست که ماکارونی پاستا و رشته ای واقعا می درخشد و تنها 1 فنجان عدس قرمز حاوی 18 گرم پروتئین است! و اگر پروتئین برای شما اولویت اصلی است، می‌توانید انواع عدس را با پروتئین بیشتری انتخاب کنید، مانند عدس سبز فرانسوی و پوی.

  • منابع:
    1. 8 Undeniable Benefits Of Red Lentil Pasta | Why It’s Time To Switch!

  • تبلیغات: 
    1. لولایی که هنگام خراب شدن از خود برق تولید می کند!
    2. درمان دیسک کمر با استفاده از صدف معدنی
    3. چند عادتی که شما را برای همیشه پولدار می کند
    4. فاجعه ای که شکستن موزاییک در سرویس بهداشتی به بار آورد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *