سرقت 12 تن رب گوجه فرنگی ارزان از جنوب!

دستور العمل ها کشت رب گوجه فرنگی ارزان انواع خواص خیار فواید رب گوجه فرنگی بدون گوجه فرنگی و محصولات تهیه شده با استفاده از آن، تصور رژیم غذایی معمول دشوار است.

در تابستان، سالاد سبزیجات از گوجه فرنگی و خیار به محبوب ترین مهمان روی میز تبدیل می شود و در زمستان از مواد غذایی استفاده می شود: کنسرو گوجه فرنگی، سس گوجه فرنگی، آجیکا، سس ها و البته رب گوجه فرنگی.

رب گوجه فرنگی زنان خانه دار را وقتی که گوجه فرنگی تازه در دسترس نباشد نجات می دهد و دستور پخت و پز حضور آنها را نشان می دهد.

بیایید سعی کنیم بفهمیم رب گوجه فرنگی چیست، فواید یا مضرات سلامتی در این محصول نهفته است.

رب گوجه فرنگی: ترکیب رب گوجه فرنگی از عملیات حرارتی گوجه فرنگی به دست می آید. از گوجه فرنگی رسیده قرمز به عنوان مواد اولیه استفاده می شود که پوست آن را از دانه ها و پوست جدا می کنند، آسیاب می کنند و به قوام خاصی می پزند.

جوشاندن به شما امکان می دهد درصد مواد جامد را افزایش دهید و میزان رطوبت را کاهش می دهد، یعنی کنسانتره گوجه فرنگی به دست می آید.

هرچه ضخیم تر باشد، کیفیت محصول بالاتر است. تولید با شرایط GOST تنظیم می شود. این محصول فقط حاوی دو ماده است: گوجه فرنگی و نمک.

سرکه، ادویه جات ترشی جات، شکر و سایر طعم دهنده ها و مواد نگهدارنده در رب گوجه فرنگی کلاسیک مجاز نیستند.

وقتی محصولی حاوی مواد دیگری غیر از گوجه فرنگی و نمک باشد، از قبل سس گوجه فرنگی یا سس گوجه فرنگی غلیظ شده است.

پیشینه برای بسیاری از ما، عبارت “ساخت رب گوجه فرنگی” با تولید صنعتی مرتبط است. کسانی که فکر می کنند ماکارونی محصول مدرنیته است اشتباه می کنند.

ایتالیایی‌ها اولین کسانی بودند که گوجه‌فرنگی را در قرن گذشته می‌جوشانند. این آماده سازی به عنوان یک سس برای پاستا و پیتزا با افزودن ادویه جات و روغن زیتون استفاده می شد.

مزایا و مضرات اکنون همه جوانب مثبت و منفی را در نظر بگیرید. کنسانتره گوجه فرنگی تقریباً فاقد چربی و مقدار کمی پروتئین (تا 5 درصد) است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *