ساخت تریلی تراکتور رومانی دست دوم نوعی سرمایه گذاری در فناوری

تحقیق مسئله و اهداف بر اساس رویکردهای گفته شده و متفاوتی که در رابطه با سرمایه گذاری در فناوری بوده است، می توان گفت که این یک مشکل پیچیده، نه تعریف شده و نه ساختار یافته است و رویکردهای سنتی (معمولاً کمی) مورد استفاده در تحلیل سرمایه گذاری صرفاً عملیاتی هستند.

و ویژگی های اقتصادی از فناوری ها، نادیده گرفتن ویژگی های کیفی در فرآیند ارزیابی. ارجاعات خاص مربوط به فناوری های کشاورزی یا مزرعه نیز بسیار اندک است.

علاوه بر این تریلی تراکتور، در مواردی، مدل‌های پیشنهادی در کشاورزی برای کشاورزان بسیار پیچیده است که نمی‌توانند آن‌ها را درک کنند: ممکن است به دانش ریاضی پیشرفته و همچنین استفاده از نرم‌افزار ویژه نیاز باشد، و سرمایه‌گذاری در ماشین‌آلات کشاورزی یک کار مکرر نیست، و آن را دشوار می‌کند.

سرمایه گذاری روی نرم افزارهای خاص در نتیجه، کشاورزان معمولاً مشاورانی را استخدام می‌کنند که همیشه از مشکلات سرمایه‌گذاری کشاورز، نیازهای شرکت یا الزامات خاص آگاه نیستند.

علاوه بر این، در مکزیک، کشاورزان انجمن‌ها یا تعاونی‌های تولید روستایی را برای مواجهه با محدودیت در دسترس بودن زمین ادغام می‌کنند و همیشه در سرمایه‌گذاری‌های بالا، مانند خرید تراکتور دست دوم، که در بین آنها به اشتراک گذاشته می‌شود، بر اساس یک برنامه زمان‌بندی به هم می‌پیوندند و این امکان استفاده بهتر از منابع فنی را فراهم می‌کند.

استفاده بنابراین، این تحقیق یک مدل چند معیاره و چند ویژگی پیشنهاد می‌کند که اجازه می‌دهد مهم‌ترین ویژگی‌ها در فرآیند ارزیابی تراکتور و همچنین نظرات خود کشاورزان برای فرآیند وزن‌دهی ویژگی‌های فوق‌الذکر ادغام شوند.

این مدل بر اساس AHP و TOPSIS است، تکنیک‌هایی که می‌توانند ویژگی‌های عینی و ذهنی فن‌آوری را در یک تراکتور رومانی ادغام کنند.

درک TOPSIS برای کشاورزان آسان است، زیرا مبتنی بر مفاهیم فاصله است که معمولاً در دبیرستان یاد می‌شود و به طور کامل در Excel حل می‌شود، نرم‌افزاری که تقریباً در هر رایانه موجود است و در سرمایه‌گذاری نرم‌افزار تخصصی صرفه‌جویی می‌کند.

به این ترتیب کشاورزان در تعاونی روستایی قادر به ارزیابی بدون نیاز به مشاور متخصص و تلفیق تمامی نیازها و نیازهای خود در یک مدل تلفیقی هستند.

  • منابع:
  1. Agricultural Tractor Selection: A Hybrid and Multi-Attribute Approach
  • تبلیغات:
  1. لوبیا در حبوبات از ارزش غذایی بالایی برخوردار است
  2. فواید شلیل از نظر ویتامین ها و مواد معدنی ناشی می شود..
  3. زیره ادویه ای است که از گیاه زیره سبز به دست می آید
  4. با 20 عادت خود را به کارآفرین نمونه تبدیل کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *