روفرشی قدیمی که نیم قرن قدمت دارد!

هنگامی که فرش را به اندازه کافی بلند کردید تا آن را بگیرید، شروع به کشیدن آن از دیوار کنید و به سمت پایین حرکت کنید هدف در اینجا این است که سارافون را از سه طرف اتاق بلند کنید و آخرین ضلع را در جای خود بگذارید این سمت چهارم به عنوان لنگر عمل خواهد کرد.

با استفاده از انبردست یک بار دیگر، باید شروع به برداشتن هر گونه منگنه یا چسبی کنید که فرش را روی پد محکم می کند برای این مرحله به یک پیچ گوشتی سر صاف نیاز دارید.

با این حال، اگر آنها به خصوص سرسخت هستند، ممکن است یک نوار فشردن لازم باشد تا زمانی که نوارهای چسب در شرایط خوبی هستند، آنها را رها کنید.

مرحله سوم: از یک برانکارد برقی استفاده کنید

یکی از سوالات رایجی که دریافت می کنیم این است که چگونه کاور مبل سلطنتی را با برانکارد برقی کشش دهیم؟ در اینجا یک نمودار کشش فرش برانکارد برقی برای مرجع شما آورده شده است.

این یک مرحله آسان است که کل فرآیند را بسیار مؤثرتر و کارآمدتر می کند برای شروع، به سادگی برانکارد برقی را در کنار اتاقی که قیمت روفرشی کشدار ایرانی ۱۲ متری هنوز وصل است قرار دهید شما می خواهید آن را در مقابل تخته قرنیز یا حتی در مقابل یک قطعه 2×4 قرار دهید، که سپس در مقابل دیوار قرار می گیرد.

شما می خواهید برانکارد برقی را با سمت دندان به سمت پایین قرار دهید و طول شفت را به گونه ای گسترش دهید که تقریباً 6 اینچ از دیوار فاصله داشته باشد اهرم را فشار دهید و دندان ها در فرش فرو می روند همانطور که فشار وارد می کنید، فرش…

لطفاً توجه داشته باشید: اگر احساس می کنید که نیاز به استفاده از نیروی بیش از حد دارید، می توانید فرش را بیش از حد کشیده و آسیب وارد کنید در مقایسه، اگر خیلی آسان به نظر می رسد، ممکن است فرش را به اندازه کافی کشیده نشوید تا به طور کامل هرگونه برآمدگی، برآمدگی یا چین و چروک را از بین ببرید.

مرحله چهارم: مقدار اضافی را کم کنید

قبل از اینکه فرش را دوباره بچسبانید، باید مواد اضافی فرش را جدا کنید برای انجام این کار، به سادگی از یک چاقوی ابزار تیز استفاده کنید، و مطمئن شوید که به اندازه کافی زیر تخته قرنیز قرار دارید در این مرحله می توانید از کاتر زیباترین مدل تونیک زنانه نیز استفاده کنید که برای قرار دادن کاتر در داخل آن، باید یک شکاف ایجاد کنید.

  • منابع:
    1. The Ultimate Guide On How To Stretch Carpet Yourself
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از پودر گوشت و استخوان در خوراک دام، طیور و ماهی
    2. نارنگی های کشت شده در جزیره مادیرا
    3. نارنگی یک منبع طبیعی با توان عملیاتی بالا از ترکیبات زیست فعال
    4. روپوش طراحی شده دانش آموزان مدرسه پارسونز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *