دفتر مشق کلاس اول هوای تهران را آلوده کرد!!!

در کلاس درس یافتن ابزارها یا منابع آموزشی مختلف برای نزدیک‌تر کردن دانش به دانش‌آموزان متداول است.

با این حال، یکی از مواردی که سال‌ها بر روی تریبون بوده است، دفتر مشق کلاس اول است، یا به دلیل سهولت استفاده در کلاس، به دلیل هزینه‌ها، یا صرفاً به این دلیل که معلمان آن را به ابزاری ضروری برای ضبط یادداشت تبدیل کرده‌ایم.

خوب، ممکن است یکی از بهانه‌هایی باشد که از دانش‌آموزان می‌خواهیم به نحوی باشند، اما استفاده از آن مشکوک است، زیرا گاهی اوقات به جای اینکه یک مسیر باشد.

کمک به دانش آموز به شکنجه تبدیل می شود، که اگر حرف شکسته، چرا با قرمز و سیاه بهتر از خط یا مربع باشد، اگر فقط برای کپی کردن سریع کلماتی باشد که معلم با دیکته ای پرپیچ و خم تکرار می کند، که اگر نامه به دلیل اشتیاق بد است، یعنی به جای اینکه این فرصت عالی برای دانش آموز برای داشتن منبع یادگیری خود لذت بخش باشد.

به عنوان پایان پاداش و تنبیه تلقی می شود.

دفتر

به همین دلیل، مهم است که ثبتی که دانش‌آموزان در دفتر می‌گذارند، حتی اگر از برخی دستورالعمل‌های پیشنهادی پیروی کند، به تخیل و ذوق نوشتن، نقاشی، مشاوره، مشاهده و در نهایت خواندن صحیح کلاس منجر شود.

به این ترتیب برای کلاس فناوری و علوم کامپیوتر پیشنهاد می شود دفترچه یادداشت را به عنوان دفتر خاطرات میدانی یا گزارش کلاس نگهداری کنید.

و اگر چه در سناریوهای دیگر استفاده از منبع مذکور در حوزه ای که کامپیوتر نقش بیشتری دارد زیر سوال می رود.

اما لازم است دانش آموزان و معلمان عناصر دیگری مانند نظم، خلاقیت، عادات مطالعه را رعایت کنند.

خوب، همانطور که گفته شد می توانید با خواندن کارهای تکراری و همگن در موقعیت ناخواسته ای قرار بگیرید.

زیرا تولید دانش آموز به پرس و جوهایی که از همان سایت های اینترنتی نمی آیند ساده شده است.

مأموریت معلمان زمانی دشوار است که مسیر جالبی را برای ساز مذکور مانند نوت بوک پیشنهاد کنند.

همچنین مهم است که با دانش آموزان به توافق برسید تا پویایی کلاس انگیزه ایجاد کند و امکان گفتگوی واقعی دانش را فراهم کند.

در حوزه فناوری و محاسبات، دو نوع نوت بوک مدیریت می شود، به اصطلاح، یکی که در آن دانش آموزان اهداف کلاس، دستورالعمل های کاری را که باید دنبال کنند.

فعالیت های کلاس اضافی و داده هایی که با یادگیری آنها مرتبط است، ثبت می کنند.

از سوی دیگر، رایانه و تلفن همراه نیز نوعی برنامه دیجیتالی هستند که نه تنها امکان توسعه فعالیت های کلاسی را فراهم می کند، بلکه ابزار دیگری برای ضبط نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *