دستگاه روغن گیری خانگی که همانند دزدگیر عمل می کند!!

دستگاه از تحمل فشار جهت دار، پیشرانه چند مرحله ای و فشردن یک بار استفاده می کند، بنابراین نرخ تولید نفت به وضوح بهبود می یابد.

حجم تولید زیاد سیستم تغذیه را تقویت کرد و سرعت پیشرفت را افزایش داد. بنابراین راندمان کار را تا حد زیادی بهبود بخشید.

کنترل دمای خودکار کنترل برنامه الکترونیکی، گرمایش علمی و کنترل خودکار دمای فشار دادن.

دستگاه روغن گیری خانگی با استفاده از اصل فشار منفی هوا، با استفاده از فناوری شکاف خلاء، شکاف خلاء داخلی می تواند روغن و باقی مانده را جدا کند.

ایمن و راحت ساختار نفیس، اشغال فضای کمتر. سیستم انتقال حفاظت کاملا محصور، عملیات ایمن و راحت را اتخاذ می کند.

دستگاه
Bottles with different kinds of vegetable oil

زیبا و سخاوتمندانه ساعت از نوع جدید مواد اسپری الکترواستاتیک، با چسبندگی قوی، مقاومت در برابر چربی و مقاومت در برابر درجه حرارت بالا است. برای اطمینان از بهداشت، زیبا است و به راحتی تمیز می شود.

بادوام از نظر علمی با فولاد مقاوم در برابر سایش و ریخته گری ضد خستگی با کیفیت بالا مطابقت دارد. با عملکرد پایدار، اطمینان از اینکه تجهیزات می توانند به طور مداوم برای مدت طولانی کار کنند و بادوام هستند.

یک دستگاه با عملکرد چندگانه این دستگاه علاوه بر فشردن روغن خوراکی، برای فشردن روغن ادویه، روغن دارویی و سایر روغن ها نیز با کاربردهای گسترده مناسب است.

بیشتر روغن‌های گیاهی که در زندگی خود می‌خوریم، روغن‌های فشرده هستند، یعنی روغن قبل از اینکه تحت عملیات حرارتی در دمای بالا قرار گیرد تمیز و خرد می شود.

این باعث یک سری تغییرات در روغن می شود: از بین بردن سلول های روغنی، ترویج دناتوره شدن پروتئین، کاهش ویسکوزیته روغن و غیره.

بنابراین، نرخ روغن گرم فشرده بالاتر خواهد بود. با این حال، نفت خام فشرده شده از نفت پس از عملیات حرارتی بالا طعم قوی، رنگ تیره تر و ارزش اسیدی بالاتری دارد.

بنابراین، نفت خام باید قبل از مصرف تصفیه شود. در عین حال، فشردن روغن در دمای بالا باعث می شود تا مواد فعال بیولوژیکی موجود در روغن طی فرآیند فشردن به میزان زیادی از بین برود که این امر باعث هدر رفتن منابع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *