خرید انواع هود صنعتی آشپزخانه ایرانی

اگر می خواهید برای آشپزخانه خود هود تهیه کنید می توانید از انواع برند های بسیار با کیفیت ایرانی که در کارخانه های بزرگ و صنعتی کشور ساخته شده و به وسیله مراکز خرید عرضه می شوند استفاده کنید.
طراحی و تولید هود آشپزخانه در کشور توسط شرکت ها و کارخانه های معتبر و بزرگ انجام می شود. که از جمله آنها می توان به برند اخوان، بیمکث، استیل البرز، کن، میلان اشاره کرد. اکثر این برند ها در سایز های بزرگ و کوچک متناسب با ابعاد آشپزخانه در بازار خرید و فروش می شود. تکنولوژی بالایی که در ساخت هود های ایرانی به کار رفته است باعث بالا رفتن سطح کیفی و کمی آنها شده و معمولا در اکثر خانه ها و آشپزخانه هود ایرانی استفاده می شود.

انواع هود

می توان کلیه هود ها را به دو بخش تقسیم بندی کرد. اول هود هایی که دارای خروجی هوا ممی باشند، این نمونه هود با استفاده از یک کانال که به بیرون خانه متصل است فضای بد آشپزخانه را تمیز می کند.
نمونه دوم را می توان به هود های تصفیه کننده اختصاص داد ک هوای نامطبوع و ذرات معلق درون فضا را به درون خود هدایت می کند.
در بیشتر خانه ها از هود های دسته اول استفاده می کنند این هود ها به چهار دسته صنعتی تقسیم می شوند که هر کدام کارآیی خاص خود را دارد.

طراحی منحصر بفرد و قدرت مکش بسیار بالا دو عامل موفقیت هودهای ایرانی در بازار های جهانی بوده است. می توانید انواع هود آشپزخانه را با قیمت بسیار مناسب و استثنایی از نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی تهیه کنید.
منبع: بازار لوازم خانگی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *