بهتر است پس از هر بار استفاده، حوله استخری نانو را تعویض کنید

اگر یکی از اعضای خانواده شما بیمار است یا بوده است، بهتر است پس از هر بار استفاده، حوله استخری نانو را تعویض کنید تا از گسترش باکتری جلوگیری شود.

اگر متقاعد شده‌اید که می‌توانید بدون شست‌وشو طولانی‌تر بمانید، این را در نظر بگیرید: مالیدن خود با یک حوله کثیف هیچ لطفی به پوست شما نمی‌کند.

این می تواند شما را در معرض خطر آکنه (و حتی عفونت) قرار دهد، بنابراین حوله دستی شما ممکن است بدون اینکه خود بدانید باعث جوش های اخیر شما شوند.

جانسون می‌گوید اگر به‌خوبی به خاطر نمی‌آورید که چند بار از حوله خود استفاده کرده‌اید، بوی حوله کپک‌زده است.

او می‌گوید: «بوی بد و بو ناشی از کپک‌هایی است که با چشم غیرمسلح نامرئی هستند، اما برای بینی ما نه.» “اگر حوله های شما تمیز به نظر می رسند اما هنوز بوی بدی می دهند، به این معنی است که واقعا تمیز نیستند.”

با جدا کردن حوله ها شروع کنید، سپس حوله های سفید را جدا از حوله های رنگارنگ بشویید. شستن آنها با هم به مرور زمان منجر به تغییر رنگ ظریف می شود.

حوله های سفید را با استفاده از آب داغ، مواد شوینده و سفید کننده بدون کلر یا براق کننده های طبیعی پارچه، مانند پرکربنات سدیم، طبق دستورالعمل بسته بندی آن بشویید.

حوله های سفید هنگام شستن در آب داغ روشن تر می مانند حوله آشپزخانه فانتزی عروس رنگارنگ را در آب گرم با استفاده از مواد شوینده با سفید کننده ایمن بشویید.

 

برای نرم کردن حوله ها، می توانید از نرم کننده پارچه استفاده کنید، اما آن را فقط به هر سوم یا چهارم شستشو اضافه کنید تا از تجمع آن جلوگیری شود. اگر جایگزین طبیعی تری را ترجیح می دهید، ¼ فنجان سرکه سفید اضافه کنید.

مقابله با بوهای کپک زده؟ ابتدا حوله ها را با ½ فنجان پودر شوینده بدون جوش شیرین بشویید سپس حوله ها را با مواد شوینده بشویید.

هنگامی که آنها شسته شدند، حوله های خود را تکان دهید و داخل خشک کن قرار دهید و توپ های پشمی را اضافه کنید (توپ های تنیس تمیز نیز کار می کنند، اما از روغن های ضروری صرف نظر کنید).

اگر می خواهید رایحه ای ملایم ایجاد کنید، چند قطره اسانس روی گلوله های پشمی اضافه کنید گلوله های پشمی جایگزینی طبیعی برای ورق های خشک کن هستند و می توان از آنها برای پف کردن حوله ها و کمک به خشک شدن سریعتر آنها استفاده کرد.

قبل از اینکه حوله ها را از خشک کن بیرون بیاورید، مطمئن شوید که کاملا خشک شده اند خشک شدن حوله حمامی بیشتر از لباس ها طول می کشد و حتی مقداری رطوبت طولانی مدت می تواند باعث ایجاد بو شود.

  • منابع:
    1. How Often You Should Wash Your Towels—and How to Do It, According to Experts
  • تبلیغات: 
    1. مردی با کفش های خود برای همسرش خانه ساخت.
    2. میوه های خشک چه فوایدی دارند؟
    3. خرید مستقیم بالنگ خشک جهرم
    4. با استفاده از روش بسیار جالب می توانید کارت پایان خدمت خود را تعویض کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *