با کیسه فریزر ارزان اتاق های بیمارستان را ایزوله کنید!!

گر کیسه دمای بالا را بپذیرد و با در نظر گرفتن تعداد دفعات مجاز شستشو، می توانیم به ماشین ظرفشویی متوسل شویم.

در این صورت می توانید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید، اما – هشدار ریرا – باید در نظر گرفت که تعداد دفعات شستشو نیز بر انتقال پلاستیک به مواد غذایی تاثیر می گذارد که هر چه ساییدگی و پارگی کیسه مورد نظر بیشتر باشد، بیشتر می شود.

در هر صورت، همچنین مهم است که بعد از شستن و قبل از استفاده مجدد، بگذارید خوب خشک شوند.

از نظر محیطی، ناگفته نماند که استفاده و دور انداختن کیسه فریزر ارزان برای چیزهایی که یخ می زند ایده خوبی نیست.

ایو رامیرز، معلم محیط زیست و رئیس La Ecocosmopolita، کمی عقل سلیم را روی میز قرار می دهد: «هیچ چیز پایدارتر از آنچه ما داریم وجود ندارد.

بنابراین، صرفاً یک ظروف یا ظرف پلاستیکی که در خانه داریم می‌تواند راه‌حلی عالی برای انجماد بدون نیاز به خرید کیسه باشد.

کیسه

اما اگر می‌خواهید از پلاستیک دوری کنید، همیشه می‌توانید از ظروف شیشه‌ای یا همان طور که دو متخصص با مشورت آنها توصیه می‌کنند، از کیسه‌های فریزر سیلیکونی استفاده کنید.

محصولی که شروع به برجسته شدن در فروش کرده است – یکی از پرفروش ترین محصولات Usar y Reusar، فروشگاه اینترنتی Ramírez است – و چندین مزیت دارد.

Lluis Riera می‌گوید: «از آنجایی که آنها ضخیم‌تر هستند، بهتر در برابر تمیز کردن در ماشین ظرفشویی مقاومت می‌کنند یا حتی اگر از مواد ضدعفونی‌کننده مانند سفیدکننده برای از بین بردن بقیه باکتری‌های باقی مانده از محصولات خام استفاده کنیم.»

کیسه های سیلیکونی ضخیم تر و همه کاره تر هستند، آنها را می توان به طور مستقیم در آب و در مایکروویو گرم کرد.

علاوه بر این، ایو رامیرز اضافه می کند، آنها بسیار متنوع تر هستند، از آنجایی که آنها هرمتیک هستند، می توان از آنها برای یخ زدن خورش یا مثلا کدو حلوایی شسته، خرد شده و آماده پخت استفاده کرد. او توضیح می دهد که می توان آن را در آب یا در مایکروویو درست در کیسه گرم کرد.

آنها به طور قابل توجهی گران تر هستند، درست است، اما مزیت آن این است که می توان چندین بار از آنها استفاده کرد و اکنون بدون هیچ مشکلی آنها را بشویید تا ضدعفونی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *