با پاکت فریزر پنگوئن مواد غذایی خود را در یخچال تازه نگه دارید!!!

در صورت لزوم می توانید یک حبه سبزی یخ زده بردارید و به غذا اضافه کنید، گیاهان را ذوب نکنید. آنها را به صورت منجمد به غذا اضافه کنید، اگر ذوب شوند، طعم خود را از دست می دهند.

ما برای خرید به سوپرمارکت می رویم و در آنجا، بین قسمت گوشت و ماهی، معمولاً کیسه های همدما را دقیقاً در قسمت یخ زده پیدا می کنیم.

کیسه های همدما که به پاکت فریزر پنگوئن نیز معروف هستند، راه حلی ساده و مقرون به صرفه برای نگهداری مواد غذایی در شرایط عالی در طی سفرهای کوتاه حدوداً 2 یا 3 ساعته، به عنوان مثال از سوپرمارکت به خانه، یا همچنین از داروخانه به خانه، از عمده فروش به خانه ما…

میوه برای حفظ طعم میوه، قبل از انجماد، هسته آن را از میوه جدا کنید.

میوه های منجمد 8 تا 12 ماه ماندگاری دارند، گوشت همه گوشت ها و مرغ ها برای انجماد مناسب هستند.

کیسه

فقط تکه های گوشت ترشی شده (مثلاً استیک های کبابی ترشی شده) نباید منجمد شوند.

بسته به نوع گوشت، گوشت منجمد می تواند بین 3 تا 12 ماه دوام بیاورد، سبزیجات میوه ها و سبزیجات را قبل از یخ زدن تمیز، بشویید و خرد کنید.

لطفاً پاراگراف قبلی را ببینید “به طور کلی موارد زیر ممکن است اعمال شوند:”.

سبزیجات منجمد تقریباً 6 تا 12 ماه دوام می آورند. قارچ ها قارچ ها را می توان به صورت خام منجمد کرد، اما برای انواع خاصی از قارچ ها توصیه می شود قبل از انجماد آنها را خرد کرده و سفید کنید.

لطفاً بخش بالا را ببینید: “به طور کلی، موارد زیر ممکن است اعمال شوند.”

قارچ ها را می توان تا 12 ماه منجمد کرد، سبزی جعفری، پیاز، مرزنجوش، پونه کوهی، نعناع، ​​رزماری، مریم گلی، کرفس، شوید – تقریباً همه گیاهان برای انجماد عالی هستند.

بهتر است گیاهان را در قسمت های کوچک منجمد کنید، یک راه حل این است که سبزی های خرد شده را در یک قالب یخ بریزید و آن را با آب پر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *