انواع پالتو چرم اصل در بازار

جیم موریسون، جاستین بیبر، کامرون و دیگران توانایی مدل پالتو چرم جدید مصنوعی را برای افزودن بعد بدوی به تناسب شما نشان داده‌اند و اکنون که تقریباً همه طراحان به طور انحصاری با خزهای مصنوعی کار می کنند، دلیلی وجود ندارد که نتوانید اجداد عصر حجر خود را با تکان دادن یک کت مو و خزدار در این زمستان هدایت کنید.

به خصوص از آنجایی که  انار پخته پرهیاهوترین برندها در حال حاضر در زمینه قرار دادن چرخش های جدید و به طرز شگفت انگیزی روی لایه های خز مصنوعی هستند.

کت صورتی Palm Angels که به وضوح از نوستالژی Y2K الهام گرفته شده است، دکمه‌های مبهم مارنی که در خدمت How The Grinch Who Stole Christmas! است، ژاکت خز مصنوعی تزئین شده پاتا (یکی از معقول‌ترین گزینه‌های اطراف) وجود دارد.

و اگر به دنبال چیزی کمی سنتی تر هستید – چیزی بزرگ، قهوه ای و الهام گرفته از حیوانات – تعداد زیادی از آنها نیز وجود دارد با بررسی خط Unisex Unreal Fur مبتنی بر Gant، Fendi و Oz شروع کنید.

ژاکت پشمی را دست کم نگیرید – ممکن است بسیار سبک وزن باشد، یخچال نفتی اما این از توانایی لایه برای عمل به عنوان یک کت زمستانی نمی کاهد.

نرم و مبهم در سراسر، به همان اندازه آرامش ذهنی را برای مردی که در روزهای سرد و تاریک وحشیانه می گذرد، فراهم می کند، به همان اندازه که جسمی را به ارمغان می آورد، و حال و هوای دنج را که اسکاندیناوی ها هیگی می نامند، تحریک می کند.

علاوه بر گرم کردن بدن و روح زمان مصرف عرق نعنا و بارهنگ دکتر خیراندیش، یک ژاکت پشمی نکات مهمی را برای شما به ارمغان می آورد.

به خصوص اگر شخصیتی را انتخاب کنید که پر از شخصیت باشد – چیزی شبیه به پشم گوسفندان مسابقه ای Cherry LA یا ژاکت شرپا هارلکین Rowing Blazers; یا زیپ آپ جاوا کاسوری کاپیتال.

اما این بدان معنا نیست که بازیکنان ایمن نمی توانند از کت پشمی در هوای سرد استفاده کنند در واقع، برخی از آنها بسیار معمولی هستند، آنها باحال هستند – حداقل طبق گفته هنجارگرایان در Levi’s، Uniqlo، Cos و Columbia، چنین قهرمانان کمد لباس زمستانی فوق العاده غیرقابل توجهی را کشف کنید.

  • منابع:
    1. The Best Men’s Winter Coats, Because It’s Officially Big Coat Season
  • تبلیغات: 
    1. رابطه سرامیک دیواری و اولین مناطق مسکونی
    2. پارامترهای مویرگی سرامیک دیواری
    3. ساختار تولید انواع قهوه
    4. استفاده از جعبه در یک خواستگاری سوژه خانواده شد!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *