انواع ارزان هود آشپزخانه ایرانی

هود آشپزخانه در انواع متفاوت ایرانی و خارجی برای رفع نیاز شما ساخته می شود. نمایندگی هایی که زیر نظر مستقیم شرکت های تولید کننده کار می کنند با قیمت ارزانتر این محصول را می فروشند.

اگر شما هم برای خرید هود آشپزحانه دچار سردرگمی هستید و نمی دانید چه هودی را بخرید بهتر است با کمی تفکر در مورد نیاز خود و هزینه ای که قرار است پرداخت کنید و همچنین کسب اطلاعات جدید در رابطه با هود ها و انواع آن خرید خود را انجام دهید

انواع هود

در کل هود ها را به دو دسته تقسیم بندی می کنند:
1. تصفیه کننده هوا
این مدل از هودها به سه روش کلی دارند: مکش هوای بد یا بوهای غیر عادی، انتشار و پخش هوای تصفیه شده در فضای آشپزخانه و جذب ذرات معلقی که در فضا وجود دارند.
2. دارای خروجی هوا
این هودها توانایی این را دارند که هوای بد و بوهای ناخوشایند را به وسیله یک کانال خروجی به بیرون بفرستند. خوب است بدانید که این هودها به چهار دسته از جمله هود های زیر کابینتی، هودهای شومینه ای، هودهای جزیره ای و هودهای تقسیم بندی می شوند که هر کدام از اینها مناسب برای استفاده در مکانهای مختلف است.

تجهیزات و وسایل تشکیل دهنده هود:

فیلتر:
فیلتر، این وسیله در هود بسیار مهم و ضروری است زیرا تمام چربی ها و گرد و غباری که وارد دستگاه می شوند به سمت خود می کشد و همین باعث بالا رفتن عمر دستگاه می شود.

لامپ:
همه هودهایی که در بازار به فروش می رسند به یک لامپ هالوژنی مجهز هستند که باعث می شود شما غذای در حال پخت را بهتر ببینید.

هودهای ایرانی
در ایران انواع هود با برندهای متفاوت ساخته می شوند که از آن جمله می توان به اخوان، استیل البرز، کن، بیمکث، میلانو و داتیس اشاره کرد. اگر می خواهید با قیمت مناسب و ارزان خرید کنید می توانید به مراکز معتبر عرضه کننده مانند نمایندگی ها مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *