استفاده از عسل وحشی طبیعی در 7ساعت موجب از بین رفتن قارچ روی پوست می شود

از آنجایی که عسل وحشی طبیعی را می توان به راحتی روی پوست مالید، به راحتی یافت می شود و نسبتاً ارزان است، می توان آن را یک درمان عالی در برابر راش زوستر، به ویژه در کشورهای در حال توسعه، یا در کشورهایی که داروهای ضد ویروسی نسبتاً گران هستند و دسترسی به آنها دشوار است، در نظر گرفت.

از بین همه بیماری های عفونی انسان، شایع ترین و درمان آن ها سخت ترین بیماری هایی است که توسط ویروس ها ایجاد می شوند، زیرا ویروس ها معمولاً برای مدت طولانی در مخاط خشک عفونی باقی می مانند. همچنین، ویروس ها به یک سلول میزبان نیاز دارند تا تکثیر خود را انجام دهند. بنابراین کشتن ویروس به معنای کشتن سلول میزبان شما نیز هست. از این رو، واکسیناسیون کارآمدترین راه برای پیشگیری از این بیماری ها است.

آبله مرغان توسط ویروس واریسلا زوستر ایجاد می شود و یک بیماری بسیار شایع در دوران کودکی است که معمولاً مشکلات زیادی ایجاد نمی کند. اما هنگامی که افراد مسن را تحت تاثیر قرار می دهد، می تواند به راحتی کشنده باشد.

عسل

واریسلا زوستر بسیار مسری است و توسط قطرات عفونی منتقل می شود که منجر به بثورات سیستمیک روی پوست می شود.

بنابراین، یک مطالعه اثر ضد ویروسی عسل در شرایط آزمایشگاهی را در برابر ویروس واریسلا-زوستر تعیین کرد. از دو نوع عسل استفاده شد، عسل مانوکا و عسل شبدر، و هر دو نوع فعالیت ضد ویروسی در برابر ویروس واریسلا زوستر نشان دادند که نشان می‌دهد عسل دارای فعالیت ضد ویروسی قابل توجهی در برابر واریسلا زوستر است.

مطالعه ای بر روی رابطه عسل با ویروس دیگری که در داخل بدن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت، نشان داد که استفاده از عسل موضعی در درمان تبخال مکرر و ضایعات تبخال تناسلی ایمن و موثر است.

ویروس سنسیشیال تنفسی شایع‌ترین علت عفونت‌های تنفسی ویروسی در نوزادان و خردسالان است، همچنین بزرگسالان، افراد مسن و نقص ایمنی را به طور جدی تحت تأثیر قرار می‌دهد و باعث مرگ و میر عمدتاً در افراد مسن می‌شود. فعالیت ضد ویروسی عسل برای عملکرد آن در برابر ویروس سنسیشیال تنفسی مورد آزمایش قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *