کشاورزان توت فرنگی برای نیروی کار فرزندانشان در زمان برداشت ارزش قائل بودند، اما به اهمیت آموزش خود نیز پی بردند.
برخی از جوامع تصمیم گرفتند با تنظیم مجدد سال تحصیلی بهترین های هر دو جهان را داشته باشند این اختراع جدیدی نبود.
ایده تعطیلات تابستانی در اصل به این منظور ابداع شد که به کودکان مزرعه توت فرنگی تهران اجازه دهد در ماه های شلوغ تابستان به خانواده های خود کمک کنند.
به علاوه، بسیاری از ایالتهای دیگر به دانشآموزان اجازه میداد در زمان برداشت توت فرنگی ارگانیک کمک کنند.
در زمانهای مختلف «مدارس سیبزمینی» در کانکتیکات، «مدارس سیب» در نیویورک، «مدارس گوجهفرنگی» در اوهایو و غیره وجود داشته است.
چیزی که فلوریدا مرکزی به آن نیاز داشت، یک «توت فرنگی قرمز» بود که به دانش آموزان اجازه می داد تا زمان استراحت با برداشت توت فرنگی از ژانویه تا مارس همزمان باشد.
و این دقیقا همان چیزی است که در بسیاری از موارد اتفاق افتاده است در سالهای قبل، شهرستانها سال تحصیلی را مطابق با فصل برداشت خاص خود تنظیم میکردند.
هنگامی که مقامات آموزش ایالتی تنظیم طول و ساختار تقویم مدرسه را آغاز کردند، مناطق محلی مجبور بودند برای فعالیت در یک برنامه زمانی خاص مجوز درخواست کنند.
اغلب، فقط برخی از مدارس در یک منطقه بر اساس سیستم “تابستانی” یا “توت فرنگی شمالی” کار می کنند، در حالی که بقیه بخش های شهرستان از سیستم آشناتر “زمستانی” استفاده می کنند.
حداقل در یک مورد در شهرستان پولک، مدرسه ای در تمام طول سال باز بود و والدین این فرصت را داشتند که انتخاب کنند فرزندانشان در چه ماه هایی در کلاس ها شرکت کنند.
یک سیستم مشابه برای چند سال در اوایل دهه 1940 در Wimauma در شهرستان هیلزبورو تلاش شد.
- منابع:
- تبلیغات: