هود آشپزخانه بدون دودکش + قیمت خرید فروش

هود آشپزخانه بدون دودکش یکی از هودهایی است که امروزه از فروش نسبتا بالایی برخوردار است و می توان این نوع هود را جز پیشگامان هم نوعان خود دانست، و در رابطه با خرید این نوع هود باید گفت که فروشندگان بسیار زیادی به فروش این هود مشغول هستند و ما برای شما بهترین فروشنده و فروشگاه را برگزیده ایم تا با قیمتی مناسب هود بدون دودکش را خریداری کنید و از کیفیت بی نظیر آن لذت ببرید.

هود آشپزخانه بدون دودکش + قیمت خرید فروش

هود آشپزخانه بدون دودکش

هود آشپزخانه بدون دودکش اگر بخواهیم یکی از مهم ترین وسیله ای را که هر آشپزخانه‌ای به آن نیاز دارد را نام ببریم هود را نام می بریم و در میان انواع هودها بهترین هود، بدون‌شک هود بدون دودکش می باشد این نوع هود جزء به روز ترین هود ها می باشد که همانطور که از نام آن پیدا می باشد هیچ دودکشی ندارد، و این هود برای کسانی که با دودکش مشکل دارند خبر خوبی است و ما قرار است که در این مطلب به بررسی هود آشپزخانه بپردازیم.

هود آشپزخانه مسئولیت مهمی را به عهده دارد و ذرات چربی، بوی دود و سوختنی را به راحتی از بین می برد، و هود بدون دودکش هودی است که یک نوع فیلتر مخصوص به نام فیلتر ذغالی دارد که این فیلتر در قسمت خروجی هود نصب شده و به تنهایی وظیفه تصفیه هوای آشپزخانه را انجام می دهد.

این نوع هود بیشتر در آشپزخانه هایی نصب می گردد که محلی برای نصب دودکش وجود ندارد و اگر خانه شما آشپزخانه این چنینی داشت، دیگر نگران این نباشید که نمی توانید هود نصب کنید شما می توانید به راحتی هود بدون دودکش نصب کنید و دیگر الزامی نیست که در آشپزخانه حتماً جای دودکش وجود داشته باشد.

در رابطه با خرید این هود نگرانی نداشته باشید زیرا این هود به اندازه هودهای معمولی قدرت مکش دارد، و اینکه دودکش ندارد دلیلی بر این نیست که کیفیت آن با هودهای دیگر مقایسه شود به نظر من هرکسی باید بسته به نیاز خود و چیدمان آشپزخانه خود، وجود جای دودکش یا نبود آن تصمیم بگیرید چه نوع هودی خریداری کند.

هود آشپزخانه بدون دودکش البرز

هود آشپزخانه بدون دودکش البرز هود آشپزخانه بدون دودکش البرز یکی از باکیفیت ترین هود های آشپزخانه می باشد و ما به شما می گوییم که چرا باید از این هود استفاده کنید. هودهای قدیمی که دودکش داشتند محدودیت های بسیاری را برای فرد به دنبال می آوردند اولین مشکل این دودکش ها این بود که باعث می شد دکوراسیون آشپزخانه آن طور که فرد می خواهد نباشد، چون دودکش آشپزخانه در یک مکان مشخص بود گاز باید حتما در آنجا قرار میگرفت و ممکن نبود که تغییر دکوراسیون در آشپزخانه داد.

مشکل این نوع هود به همین جا ختم نمی شود، محل قرار گیری دودکش حالت استانداردی ندارد و به دلیل فاصله ای که برخی از دودکش های با گاز داشته اند ممکن است مقدار بسیار زیادی لوله خرطومی مصرف شود و همچنین ممکن است گاهی بیشتر از یک متر لوله خرطومی برای نصب هود نیاز باشد و این امر موجب شده که زیبایی آشپزخانه از بین برود، به همین دلیل متخصصان تولید هود های البرز شروع به تولید هود بدون دودکش کرده اند تا زیبایی را به آشپزخانه ها هدیه دهند.

اگر شما به دنبال یک هود با کیفیت می باشید به مرکز فروش هود آشپزخانه بدون دودکش البرز مراجعه کنید و نمونه های با کیفیت این هود را از نزدیک ببینید.

هود آشپزخانه بدون دودکش قوی

هود آشپزخانه بدون دودکش قوی یکی از مهمترین شاخصه هایی که هر خودی باید داشته باشد مکش آن می باشد اگر شما قصد داشتید که برای آشپزخانه خود یک هود بدون دودکش تهیه کنید قوی بودن مکش آن را همیشه به خاطر داشته باشید، زیرا در خرید هر محصول شاخصه‌هایی وجود دارد که این شاخص ها سبب می شود که شما یک خرید کاملاً مطمئن داشته باشید و محصول را بدون هیچ شک و نگرانی خریداری کنید و ما به شما می گوییم که هود آشپزخانه بدون دودکش باید چه مشخصه هایی داشته باشد تا به عنوان یک هود با کیفیت برشمرده شود.

هود با کیفیت هودی است که در سایز و اندازه ای کاملا استاندارد به بازار عرضه شود و بتوان آن را از لحاظ اندازه با گاز انطباق داد، پس هود خوب برای شما هودی می باشد که مناسب آشپزخانه و کابینت ها باشه و هودی که اندازه متناسبی داشته باشد و به فرم کابینت ها آسیب نزند یک هود خوب و با کیفیت است.

همچنین هود با کیفیت باید قدرت مکش مناسب و قوی داشته باشد تا بتواند به راحتی بوی سوختگی را از بین ببرد و به معنای دیگر یک هود خوب باید قدرت تهویه بسیار بالایی داشته باشد تا هم خانه و هم آشپزخانه در معرض بوی پخت غذا قرار نگیرد.

یکی دیگر از شاخصه های یک هود خوب و با کیفیت به نظر من نصب آسان است هود خوب هودی است که نصب آن پیچیدگی نداشته باشد و به راحتی و در کمترین زمان ممکن نصب شود.

هود آشپزخانه بدون دودکش صنعتی

هود آشپزخانه بدون دودکش صنعتی هود آشپزخانه بدون دودکش صنعتی یکی از بهترین هود ها برای مصارف شما می باشد اگر شما قصد خرید این خود را داشته باشید باید اول از همه بدانید که این هودها فیلترهای متنوعی دارند که هرکدام از این فیلتر ها، ویژگی مخصوص دارند و ما در اینجا به شما می‌گوییم که هود آشپزخانه بدون دودکش صنعتی چند نوع فیلتر ممکن است داشته باشد.

فیلترهای هود آشپزخانه بدون دودکش به سه نوع تقسیم می شود که بافت آن ها کربنی می باشد که نام آن ها به ترتیب فیلتر کربنی لایه ای، فیلتر کربنی فومی و فیلتر کربنی دانه ای می باشد.

فیلتر کربنی لایه ای از مدل های دیگر کمی گران تر می باشد و اغلب بر روی هود های با کیفیت مانند هود توکار و جزیره ای نصب می شود این فیلتر به دلیل از بین بردن کامل بو معروف است و به طور تخمینی ۹۵ درصد بوهای بد را از بین می برد و همین امر دلیل گران قیمت بودن این فیلتر نسبت به دیگر فیلتر ها است.

فیلتر کربن دانه ای نیز به شکل یک نوع کاست گرد یا مربع در بازار موجود می باشد فیلتر کربن فومی نیز یکی از فیلترهایی است که با توجه به ابعاد هود برش خورده و فروخته می شود و با توجه به تمامی تفاسیر بهترین نوع فیلتر، کربنی لایه است و شما می توانید پرداخت با هزینه ای نسبتاً بیشتر یک محصول درجه یک تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *